سفر به استانبول

صفحه خانگی پارسی یار درباره

هتل گرند اس استانبول

هتل چهار ستاره گرند اس استانبول (Grand S Istanbul hotel) دارای اتاق های بزرگ و با مبلمان مدرن و مجهز می باشد. هتل در سال 2009 افتتاح شد و در سال 2010 مورد بازسازی کلی قرار گرفت و با 109 اتاق فعالیت می کند. در ادامه با ما در الی گشت همراه باشید تا به اتفاق یکدیگر، انواع خدمات رفاهی، تفریحی، موقعیت و فاصله ی هتل گرند اس استانبول را با مرکز شهر به تفصیل مورد بررسی قرار دهیم.

خدمات رفاهی این هتل:

از جمله امکانات رفاهی هتل می توان به دارا بودن پارکینگ پولی و اینترنت بی سیم رایگان در تمامی قسمت ها اشاره کرد. اگر شما با مقاصد کاری به سفر رفته اید می توانید از اتاق جلسات و خدمات آن مانند دستگاه فکس و فتوکپی استفاده کنید. پذیرش به صورت شبانه روزی پاسخگوی سوالات شما می باشد و می توانید از فروشگاه های هتل خرید کنید. اتاق ها ساعت 2 بعد از ظهر به شما تحویل داده خواهند شد و برای تخلیه اتاق تا ساعت 12:30 عصر زمان خواهید داشت. کارمندان هتل می توانند به زبان های ترکی، انگلیسی و آلمانی با شما صحبت کنند. همچنین صبحانه نیز برای مهمانان هتل رایگان سرو می شود.

تور استانبول قیمت

امکانات تفریحی:

هتل اسپا و مرکز سلامتی می باشد که می تواند خستگی یک روز گردش حسابی در خیابان های استانبول را کاملا رفع کند. می تواند در استخر شنای سرپوشیده و یا فضای باز هتل شنا کنید و یا اگر خیلی اهل ورزش کردن هستید از مجموعه بدنسازی آن استفاده کنید. از دیگر امکانات رفاهی هتل گرند اس استانبول می توان به جکوزی، تراس آفتاب، چتر آفتاب و داشتن غذاهای حلال اشاره کرد.

رستوران های هتل:

رستوران لیتروس: رستورانی به صورت انتخابی از منو و بوفه که غذاهای محلی و بین المللی سرو می کند و برای تمامی وعده های غذایی می توانید از آن استفاده کنید.

کافه دافته: برای سفارش دادن انواع نوشیدنی های سرد و گرم و یا نوش جان نمودن خوراکی های سبک مانند اسنک می توانید کافه دافنه را انتخاب کنید.

امکانات اتاق ها:

اتاقی ها دارای اینترنت بی سیم رایگان هستند. مهمانان می توانند از هوای مطبوع اتاق ها لذت ببرند. از جمله امکانات آن ها تلوزویون ال سی دی، لوازم آرایشی بهداشتی رایگان که روزانه شارژ می شوند، نظافت روزانه، حوله حمام، میز، گاو صندوق، تلفن، سرویس بیدار باش، مینی بار، دستگاه چای ساز، دسشویی و حمام اختصاصی، سشوار، دمپایی و یخچال می باشد.